Forening henter nye kræfter til at styrke arbejdet med CO2-afdækning på annoncemarkedet
”De danske medier og bureauer deler bekymringen over udviklingen og ønsker at bidrage til en grøn omstilling,” lyder det fra foreningens formand.
af RASMUS LANGE
Carbon Footprint Initiative, der er en forening, som arbejder med at øge fokus på og adgangen til data om CO2-aftryk på de danske annoncemarked, har afholdt sin første ordinære generalforsamling, siden foreningen blev stiftet i efteråret.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncetal fra Danske Medier skal tjekkes på ny
For abonnenter