Forening henter nye kræfter til at styrke arbejdet med CO2-afdækning på annoncemarkedet

”De danske medier og bureauer deler bekymringen over udviklingen og ønsker at bidrage til en grøn omstilling,” lyder det fra foreningens formand.
Nye folk er kommet ombord i projekt, der arbejder på at gøre annoncemarkedet mere grønt. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Nye folk er kommet ombord i projekt, der arbejder på at gøre annoncemarkedet mere grønt. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Carbon Footprint Initiative, der er en forening, som arbejder med at øge fokus på og adgangen til data om CO2-aftryk på de danske annoncemarked, har afholdt sin første ordinære generalforsamling, siden foreningen blev stiftet i efteråret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu