Annoncetal fra Danske Medier skal tjekkes på ny

Danske Medier mistænker, at ændret indberetningsmetode kan have medført brud på annonce-statistik og går tallene efter igen.
Danske Medier er gået i gang med at gennemgå annoncetal efter ny metode til indberetning. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Danske Medier er gået i gang med at gennemgå annoncetal efter ny metode til indberetning. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

Danske Medier Research har suspenderet sine branchetal for annoncemarkedet for første kvartal i år, mens tallene bliver gået efter, oplyser analysechef Dennis Christensen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu