Google-chef skal stå i spidsen for Berlingske Media og Concept X's nye annoncesatsning

“Danmarks største annoncørplatform bringer tillid, transparens og mediekronerne tilbage til kampagnen,” udtaler den nyudnævnte chef, der skal stå i spidsen for den kommende selvbetjeningsløsning.
Christine Liv Nielsen skal stå i spidsen for udvikling og introduktion af den nye selvbetjeningsløsning. Hun tiltræder 1. september som head og business development. | Foto: Stine Heilmann
Christine Liv Nielsen skal stå i spidsen for udvikling og introduktion af den nye selvbetjeningsløsning. Hun tiltræder 1. september som head og business development. | Foto: Stine Heilmann

For nylig annoncerede Berlingske Media et annoncesamarbejde med Concept X. Partnerskabet rummer salg og annonceteknologi og også udviklingen af en ny selvbetjeningsløsning i samarbejde med Berlingske Media-ejerkoncernen DPG Media.

Christine Liv Nielsen skal stå i spidsen for udviklingen og introduktionen af selvbetjeningsløsningen. Det skriver Berlingske Media i en pressemeddelelse.

Hun tiltræder 1. september og får titel af head of business development - altså chef for forretningsudvikling.

“Danmarks største annoncørplatform bringer tillid, transparens og mediekronerne tilbage til kampagnen. Vores mediefællesskab har musklerne, tankekraften og teknologien, der fundamentalt ændrer annonceværdien - og vi et kun lige begyndt,” udtaler Christine Liv Nielsen i meddelelsen.

Partnerskabet mellem Berlingske Media og Concept X er blevet døbt ”Trusted Web.”

Ifølge parterne giver samarbejdet annoncører adgang til mere end 3,4 mio. brugere om måneden. Partnerskabet bliver beskrevet som et ”troværdigt og transparent dansk alternativ til techgiganternes dominans på annoncemarkedet.”

Christine Liv Nielsen kommer med 12 års erfaring fra Google i bagagen. De seneste to år har hun været platform partner manager. 

“Vi er klar til at tage konkurrencen op om annoncørernes gunst, og jeg er sikker på, at Christine Liv Nielsen er den rette til at løfteopgaven,” udtaler Anders Krab-Johansen, der er koncernchef og udgiver i Berlingske Media.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu